maanantai 24. syyskuuta 2012

Uutisten jakaminen

Vanhemmille ja läheisimmille ystäville on nyt kerrottu uutiset. Ei tuntunut hyvältä alkaa salailemaankaan, kun ovat kuitenkin kaikki eläneet mukana hoidoissamme ja tukeneet parhaansa mukaan.

Mun äiti sekosi ihan totaalisesti. Tuntui, ettei se koko puhelun aikana muuta tehnyt kuin hoki "Ihanaa!". Niin se ääni muttui kummasti kellossa, kun se vielä pari vuotta sitten paasasi, ettei ihan vielä tarvitsisi lisääntyä, kun se ei todellakaan ole vielä mummoiässä :D

Isä taas lähinnä vitsaili, että nyt mun miehen pitää alkaa passaamaan mua ja toteuttamaan mun outoja mielihaluja. Ja tänään töissä se oli aika liikuttava, kun se pysytteli tosi kaukana musta, ettei vaan tartuttaisi mulle flunssapöpöään. Awws!

Epävarmaahan kaikki on edelleen, mutta mulla vaan on niin hyvä fiilis tästä etten osaa olla kuin hymy korvissa koko ajan. Tänään aamusta digitesti näytti Raskaana 3+ ja liuskatesteissäkin testiviivat on vahvempia kuin kontrollit. Kyllä siellä joku on tiukasti tarrannut kiinni ja toivottavasti ote ei lipeä ennen ensi kesää.

Tänään on ollut havaittavissa pientä etomistakin, mutta se saattoi johtua ihan järkyttävästä päänsärystäkin.

6 kommenttia:

  1. Tää on niin ihanaa, mä oon ollut ihan kyyneleet silmissä täällä!

    VastaaPoista
  2. Jee! :)

    Saako sulle toivoa vähän pahaa oloa? Mä voin (kokemuksesta) kertoa, että eka kerta pää pöntössä kesken esim. hampaiden pesun luo kummasti uskoa raskauteen ja siihen, että kaiken täytyy mennä hyvin. Tiedätkö, se tunne kun itse voi huonosti samaan aikaan tietäen, että pieni se siellä kasvaa ja voi hyvin - <3 Toivon siis aamuoloja - ihan vain vähäsen! :)

    Mikä sun laskettuaika nyt noin niin kun virallisesti onkaan? Tää on niin huisin hienoa - upeaa - makeaa - päästä kysymään sitä sulta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. LA ois 29.5.
      Ja kesävauvastahan me ollaan miehen kanssa aina haaveiltu, joten on hyvin mahdollista että ipana syntyisi vasta kesäkuun puolella ;)

      Poista
  3. Tulin kurkkimaan ja käyn varmaan jatkossakin.. vaikka raskauden seuraaminen ei nyt itselle olekaan se ajankohtaisin aihepiiri :D

    Onnea teille vielä kerran ihan hirmuisesti!

    VastaaPoista
  4. Tuleepa niin hyvä mieli kun täällä poikkeaa :)

    VastaaPoista